یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

آموزش تنظیمات عمومی وبلاگ

آموزش ساخت , مدیریت و راهنمای وبلاگ نویسی حرفه ای در سیستم فارسی بلاگ

آموزش تنظیمات عمومی وبلاگ

۴۲۸ بازديد
اولین قدم از وبلاگ نویسی تنظیمات عمومی هر وبلاگ می باشد , شما ابتدا باید برای وبلاگ خود یک عنوان , یک توضیح مختصر , توضیح در مورد وبلاگ , کلمات کلیدی ( جهت جستجوی بهتر شما در موتور های جستجو ) و تصویر مربوط به وبلاگ را قرار دهید .



- عنوان وبلاگ : در این قسمت عنوان وبلاگ خود را به صورت مختصر بنویسید , سعی کنید از توضیحات اضافه در این بخش خودداری نمایید . مثلا : اگر وبلاگ شما مربوط به شعر و ادب است فقط بنویسید :  شعر و ادب فارسی
- توضیح مختصر : در این قسمت برای وبلاگ خود یک توضیحی کوچکی قرار دهید . مثلا : این وبلاگ مختص مطالب مربوط به شعر و ادب فارسی می باشد . 
-درباره ما : در این قسمت توضیحاتی در مورد وبلاگ خودتان بنویسید , این توضیحات در اولین سایدبار سایت در سمت چپ یا راست با توجه به نحوه استایل قالب قرار می گیرد . 
- کلمات کلیدی : در این قسمت کلمات کلیدی وبلاگ خود را وارد کنید , ابتدا هر کلمه را بنویسید و سپس اینتر بزنید و سپس کلمه بعدی , کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در جایگاه شما در موتور های جستجو دارند . 
تصویر وبلاگ : شما می توانید از طریق این قسمت برای وبلاگ خود تصویری انتخاب کنید . این تصویر در اولین سایدبار وبلاگ در سمت چپ یا راست با توجه به نحوه استایل قالب قرار میگیرد . 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.