چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تنظیمات نوشته

آموزش ساخت , مدیریت و راهنمای وبلاگ نویسی حرفه ای در سیستم فارسی بلاگ

تنظیمات نوشته

۵۲۸ بازديد
تنظیمات نوشته به شما کمک می کند که یک سری تنظیمات مشخصی را برای تمامی مطالب وبلاگ خود تنظیم کنید و این تنظیمات بر روی تمامی نوشته ها و مطالب شما اعمال شود .
برای دسترسی به این بخش ابتدا به پنل کاربری خود وارد شوید و سپس وارد منوی نوشته ها و روی تنظیمات نوشته کلیک کنید .


- رمز عبور پس فرض محافطت شده : از طریق این بخش می توانید برای مطالب وبلاگ خود رمز دلخواهی را در نظر بگیرید و این رمز بر روی تمامی مطالب شما قرارخواهد گرفت و تمامی مطالب شما رمز دار خواهد شد .
- امکان ارسال نظر خصوصی برای مطالب محافظت شده : در صورتی که شما این گزینه را فعال کنید بازدیدکنندگان و کاربران وبلاگ شما می توانند برای تمامی مطالب رمز دار نظر خصوصی  ارسال نمایند .
تصحیح حروف فارسی : این تصحیح (در عنوان و توضیحات صفحات، عنوان و متن مطالب و ...)تأثیر زیادی در سازگاری با موتورهای جستجو دارد و در مورد کلمات کلیدی به صورت خودکار انجام می‌شود.
عدم نمایش نام نویسنده مطلب : با فعال کردن این گزینه نام نویسنده تمامی مطالب شما نمایش داده نمی شود .
عدم نمایش تاریخ انتشار مطلب : با فعال کردن این گزینه تاریخ انتشار تمامی مطالب شما نمایش داده نمی شود .
متن قبل از ادامه مطلب در نمایش نمایش کامل مطلب ظاهر نشود : به صورت پیش فرض در نمایش کامل مطلب متن قبل از ادامه مطلب نیز نمایش داده می‌شود. با فعال کردن این گزینه متن خلاصه و متن کامل، کاملا از هم مستقل خواهند بود
امکان انتخاب تصویر برای مطلب : با فعال کردن این گزینه شما می توانید برای تمامی مطالب خود ( در صورتی که قالب از امکان بند انگشتی پشتیبانی کند ) تصویر بند انگشتی انتخاب کنید . توجه داشته باشید این امکان بیشتر در قالب های سه ستونه فارسی بلاگ موجود می باشد و می توانید با فعال کردن این گزینه برای مطالب خود تصویر بند انگشتی یا تصویر مطلب انتخاب کنید .

نحوه آدرس دهی به مطالب :
شما می توانید با توجه به نیاز خود نحوه آدرسی دهی مطالب خود را مشخص کنید توجه داشته باشید در صورتی که هرکدام از شیوه های آدرسی دهی را مشخص کنید تمامی آدرس مطالب شما به آن مدل انتخاب شده تغییر خواهد کرد . 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.